Reglerne

Narkotika
Det er selvfølgelig ikke tilladt at indtage nogen former for rusmidler på Mejlby Efterskole og heller ikke på vej til eller fra  skolen.

Alkohol
Det er ikke tilladt at drikke alkohol på skolen, og heller ikke på vej til eller fra skole

Mejlbyefterskole2021 09626

Rygning
Mejlby efterskole er 100% røgfri. Det betyder at du ikke må ryge, hverken på eller udenfor skolen, fra du møder ind   søndag aften til du tager hjem på weekend fredag eftermiddag.

Natterend
Du skal sove i din egen seng og overholde skolens sengetider.

Mobning
Vi accepterer ingen former for mobning.

Og så giver det sig selv, at vi forventer, at du passer undervisningen og medvirker positivt til det gode fællesskab. Overtrædelse af skolens regler kan medføre hjemsendelse.

Mejlbyefterskole2021 09747