Motioner i din fritid!

Skolen har en flot idrætshal. Her er der hver aften mulighed for at deltage i forskellige boldspil eller badminton. Du kan også styrketræne i skolens motionsrum.

Mejlbyefterskole2021 00221
Mejlbyefterskole2021 00813
Mejlbyefterskole2021 01075
Mejlbyefterskole2021 01390

Fritiden og valgfagenes faciliteter

Hvis du er til landbrug kan du hygge dig med dyrene i stalden eller om sommeren på markerne. Du kan ride på en af skolens heste på ridebanen. Du kan spille musik eller male billeder i kreativt værksted.

De lærere som i undervisningen har valgfag, hvor der benyttes maskiner eller andet særligt eller kostbart udstyr, skal være tilstede eller give en særlig godkendelse til brug i fritiden.

Ofte tilbyder lærerne aktivitet som knytter sig til eget valgfag når de pågældende lærere har aften tilsyn.

Se vores skema

Tryk på knappen for at se skemaet over hvad der sker på Mejlby Efterskole.

Se skemaet her

Efter skoledagen

Du kan også spille computerspil sammen med de andre, løbe en tur eller spille fodbold på fodboldbanen. Du kan få bedre kondition i skolens motionsrum.

Mejlbyefterskole2021 01660
Mejlbyefterskole2021 00263

Jeg valgte at tage på Mejlby efterskole i 9. klasse og 10. klasse og det har kun hjulpet mig både socialt og fagligt. Man får et helt andet fællesskab på en efterskole specielt Mejlby efterskole, hvor man allerede er en del af fællesskaber fordi man er ordblind.

- Natascha Reiche