Livets skole.

Du får viden om ungdomsliv, aktuelle debatter og etiske dilemmaer. Det er med til at forme dine egne holdninger så du kan deltage i meningsfulde drøftelser om aktuelle debatter. Vi arbejder ydermere med brætspil, samarbejdsøvelser og bevægelsesaktiviteter som alt sammen ryster os sammen og træner sociale færdigheder.

Der arbejdes med forskellige emner såsom seksualundervisning, dysfunktionelle familiemønstre, etiske dilemmaer, aktuelle problemstillinger, brætspil, bevægelse, lege, rollespil mv.

Mejlbyefterskole2021 09476

Et sikkert miljø

Dette valgfag er for dig der ønsker at få mere viden og erfaring eller for dig der har meget at dele. Vi byder alle velkomne på valgfag, og vi holder et fokus på dig som individ og tilbyder et sikkert miljø, til at debattere, snakke elle bare dele historier. Hvis noget af det føles interessant for dig, så er dette valgfag måske lige noget for dig!