Kreativitet

Kan du lide at male, tegne, arbejde med mosaik, glaskunst, modellers, klippe, sy, strikke, lave om, rette til, opfinde, prøve af og selv være med til at designe – generelt bare at være kreativ, så er dette måske et værksted for dig.

Alle mennesker er lige - men ikke ens

Vi nyder at give vores elever udfordringer, hvilket også gælder deres kreative natur. Vi elsker vores unikke elever, og vi mener at alle mennesker er lige, men ikke ens. Derfor mener vi også at der skal være muligheder for alle, og der skal være aktiviteter for alle. Netop på grund af dette også mange kreative værksteder og fag, der skal sørge for at vække din interesse og sørge for at du bliver inspireret. Vi søger at give vores elever alle redskaberne til at skabe noget for dem selv – de skal bare komme med et åbent sind og gode idéer.

Mejlbyefterskole2021 02080 (1)

Udvikling

Vi vil rigtig gerne hjælpe dig med at udvikle dig selv som menneske, og som et enestående individ. Derfor vil vi gøre alt vi kan for at du kan danne dig som menneske, og komme ud i livet med masser af gode kompetencer, uanset om du har lært at sy eller at spille fodbold.

Mejlbyefterskole2021 02016

Kreativt værksted

I kreativ møder du mange former for billedkunst. Du får lov til at udfordre dig selv og dine kreative sider sammen med andre elever, der har lyst til at fordybe sig i kreative projekter. Vi laver fælles projekter, men der er også masser af tid til, at du laver dine helt egne projekter, hvor du kan få hjælp af lærerne og de andre elever. Vi arbejder gennem skoleårets tre perioder med forskellige fokuspunkter.

Vi glæder os til at være kreative med dig!